Thursday, December 16, 2010

[Ms. Marvel]



For fun :)

9 comments:

Tihomir Tikulin - Tico said...

Od olovke do kolora, izgubila je karakter. Postala je porculanska lutka s bedastim izrazom lica. Mnogi u skici, olovci ili storiboardu uvjek instinktivno imaju bolja rješenja, No u finalnoj izvedbi promijene i unazade crtež. Dobro razmisli i vrati u finale kvalitete prve faze.

M. Huzjak said...

samo što u olovci ima malo muškobanjasta usta, sad ne znam da li te amazonkaste superjunakinje moraju tako ili..? :)

talaja said...

ak je to amazonka, di su joj ubodi od komaraca?
Pa znaš ti koja je to vlaga tamo!?!?
Ej!?!

Filip said...

Sve šta ti je Tico reka. koji si joj kua napravija s facon?
a ja ću ti još dodat jednu: desna ruka ima nerealnu nadlakticu - lijeva je dobra, ali desna je prekratka i kad povučeš liniju između desnog ramena i desnog lakta to ti nije ista duljina ko na lijevoj strani, rođo.
a sise su ko u merlinke, al dobro, ima nas i koji take volimo.
kolori, naravno, sve pet.
stoput san ti reka: man se vakulteta i crtat gole tetke, ili bar uzet anatomski atlas pa pricrtavat.

da se razumijemo, ja ovaki crtež ne mogu napravit ni za pare, ali računam, mlađi si, imaš vremena i prostora za napredak. za mene je već kasno.

dzuka said...

je, faca joj je u banani. prethodna usta su izgledala opakije. maska joj je overkil, a nos nedefiniran. i ta desna podlaktica skroz prekratka.
al sve skupa uopce nije tak lose. mozda smo malo kriticniji neg prema drugima jer kolore rasturas ko velki, pa ocekujemo i crteze na visem nivou?

Ive said...

hvala momci, imate pravo!
facu sam joj mijenjao kad sam poceo farbati jer je izgledala previse muskobanjasto ko sto je matija primjetio, pa se negdje u procesu izgubila originalna ideja valjda :)
super mi je sto se ne suzdrzavate, samo tako! sljedeca ce biti bolja.

talaja said...

ma boli te dupe, ak se lifild obogatio, buš i ti

Ive said...

ma cak si i ti dobio posla, pa kud ne bi ja

talaja said...

ko?